Friday, February 5, 2010

PROGRESS PICS DAY 26 OF 84 AND NEED TATTOO IDEAS PLEASE!!


PROGRESS PICS DAY 1 AND DAY 26. HMMMM ITS WORKING IM GETTING A BIT SMALLER QUITE A BIT OF WORK TO GO MAYBE BY AUG MY 32ND BIRTDAY I WILL BE LEAN CUT AND HOT!
THE ONLY THING I REGRET ABOUT MY COMP IN 2007 IS NOT TAKING MORE PICS:) I SWWEAR I HAVE ONLY BEEN THAT LEAN FOR ABOUT 6 MONTHS OF MY ENTIRE LIFE I REGRET NOT DOING A PHOTO SHOOT FOR MYSELF. SO MY GOAL WOULD BE A PHOTO SHOOT FOR MYSELF FOR AUG 2010!
BACK FAT IS MY WORSE ENEMY!!! I THINK I HAVE TO BE AT MY LEANEST TO GET RID OF THAT!
**WORKOUT TODAY**
WAS LEGS I HAVE BEEN LIFTING HEAVY!!! HEAVY AS I CAN :)
**WEIGHT**
OMG THE SAME AS 4 WEEKS AGO WTF BUT I FEEL AND THINK I LOOK LEANER SO WILL SEE.
**DIET/FOOD**
HAS BEEN GOOD STILL NOT 100% YESTERDAY I GUESS WAS MY FREE DAY CAUSE I ATE LIKE IT WAS TODAY BACK ON IT.
**VALENTINES DAY**
WHAT ARE YOU DOING??? IM GOING TO A DANCE AND DINNER WITH MY MAN IM REALLY LOOKING FOWARD TO IT. :) !!!!!
**TATTOO IDEA**
I HAVE A TATTOO I GOT ON MY BACK WHEN I WAS 18! HMMM IM 31 NOW BASICLY I WANNA COVER UP I WOULD LOVE SOME IDEAS ON A SEXY, OR FITNESS TATTOO T O COVER IT UP!!!

3 comments:

  1. Looks like you are kicking arse and taking names...keep it up!

    ReplyDelete
  2. wow, very motivational pics! You look awesome!

    ReplyDelete